Google Analytics Kodu Nasıl Eklenir?

Yazar: Unknown Tarih: 14:27 Kategori: Yorum: Yorum Yap



Merhaba arkadaşlar. Bu yazımda Google Analytics kodu'nu sitelerinize nasıl ekleyebileceğinizi anlatacağım. Önce Google Analytics nedir sorusunu cevaplandıralım. Google Analytics, Google'un bizlere sunmuş olduğu ücretsiz bir analiz aracıdır. Sitenizi ziyaret edenler hakkında detaylı bilgiler almak istiyorsanız kesinlikle Google Analytics'i kullanmanızı tavsiye ederim. Size herşeyi gösteriyor.

Google Analytics ziyaretçilerinizin sitenize hangi anahtar kelimeyle geldiğini, ne kadar süredir sitenizde bulunduklarını, hangi internet tarayıcısından gelmiş, hangi ülkeden ve şehirden gelmiş her şeyi gösteriyor. Şimdi Google Analytics nasıl kullanılır onu anlatmaya çalışacağım.

1. Adım:



Öncelikle Google'a girerek Google Analytics araması yapıyoruz ve resmi sitesine giriyoruz.

2. Adım:



Daha sonra Analytics Erişimi kısmına tıklayın ve Google hesabınız ile giriş yapın. Eğer bir Google hesabınız yoksa Şimdi Kaydolun. yazan yere tıklayın.

3. Adım:



Google Analytics'de kullanmak üzere eklediğiniz siteye tıklayın.

4. Adım:



Sitenizi seçtikten sonra karşınıza böyle bir sayfa gelecektir. Yukarıda ok işareti ile belirttiğim İzleme Kodu kısmına tıklayın.

5. Adım:



Daha sonra Bu kodu sitenize yapıştırın kısmına gelin ve kodu kopyalayın. Sitenizde </head> kodundan önce ekleyin. Tüm bunları yaptıktan sonra ziyaretçilerinizin siteniz ile nasıl etkileşime geçtiğini öğrenebilirsiniz.


Kaynak : http://www.webmasterlord.net/google/61-google-analytics-kodu-nasil-eklenir.html#ixzz2ISm5zRzU

0 yorum:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı